اسلایدر

گفتمش دل می خری؟

عاشقانه


سلام به همه عزیزان امیدوارم لحظات خوبی داشته باشند

گفتمش دل می خری؟ 

پرسید:چند؟

گفتمش:دل مال تو تنها بخند!

خنده کرد و دل ز دستانم ربود.

تا به خود باز آمدم او رفته بود!!!

دل زدستش روی خاک افتاده بود

جای پایش روی دل جا مانده بود!!!!!!!!!!
 


 

 

 

من بودم

تو و یک عالمه حرف

و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد !

کاش بودی

و

می فهمیدی وقت دلتنگی

یک آه چقدر وزن دارد...

 

دل اگر بستی

محکم نبند

مراقب باش گره کور نزنی

او میرود

تو می مانی و یک گره کور

دلتنگی هایت را

در کدام رود انداخته ای

که تمام ماهی های جهان

گوشه گیر شدند؟!

کلماتم


دوباره شاعر شده‌اند


از کدام‌سو نزدیک می‌شوی؟

شب را خاموش کن


بگذار بتابد


چشم‌هایت!

دل به دريا میزنم


دريا خروشان است...می میرم...


مگر در وقت جان دادن،تنت را سخت در آغوش خود گیرم


به دريا میزنم


دريا مرا سوی تو می آرد


اگرچه بوسه های سنگی اش بر قلب زارم زخم می کارد

دریا مرا باور کن

مرا بفهم

حتی اگر شده مرا ببلع!!!

من در کناری مانده ام...

تنهای تنها...

از زشت رویی پرسیدند:

آن روز که جمال پخش می کردند، کجا بودی؟ گفت: در صف کمال...

* سعی نکن در زندگی بهترین قطار را سوار شوی،

سعی کن بهترین ایستگاه پیاده شوی.

مهم نیست که وسیله تو برای رسیدن به محبوب چیست؟

مهم این است که تو به بهترین محبوب بیندیشی.

در دنیا زشت ترین و تلخ ترین چیزها می تواند،

وسیله رسیدن تو به قشنگ ترین و شیرین ترین محبوب دنیا باشد.

* کافی است تو مروارید باشی. خود خدا این گونه نقاشی اش را ترسیم کرده

 که بر سر صیاد می کوبد و او را تا حد مرگ می رساند

که برای یافتن تو به عمق دریاها بیاید.

فراموش نکن؛ تو فقط باید مرواید باشی. همین.

 

۝ اگر لذت ترک لذت بدانی


دگر شهوت نفس لذت نخوانی


  ۝ از سینه تنگم دل دیوانه گریزد


دیوانه عجب نیست که از خانه گریزد


۝ عاشقی پیداست از زاری دل


نیست بیماری چو بیماری دل


۝ روزاحباب تو نورانی الی یوم الحساب


روزاعدای تو ظلمانی الی یوم القیام

گفت بگو چکارکنم تا برای یک بار عاشق شوم و عاشق بمانم

گفتم وقتی عاشق شدی به کس دیگر نگاه مکن تا عاشق دیگری نشوی

روز بعد که دیدمش دیگر نگاهم نمی کرد

علت را که پرسیدم گفت

دیروز عاشق شدم



ما که رفتیـــم ولی یادت باشه دیوونه بودیــــــــم



واسه تـــــو یه عمر اسیر تو کنج این خونه بودیم



ما که رفتیم تو بمون با هرکی که دوستش داری



با اونی که پنهونی سر روی شونـــــــش میزاری

 

به یار بی وفا عمری وفا کردم ندانستم



به امید وفا عمری فنا کردم ندانستم



ندانستم که دارد سنگ در سینه به جای دل



به جان خویشتن دائم جفا کردم ندانستم

 

 



نظرات شما عزیزان:

شهریار
ساعت13:31---28 آذر 1392
زیباست

neda
ساعت13:36---19 شهريور 1391
عبور میکنم ؛
هر روز ؛
از نیمکت های خالی پارک؛
طوری که انگار کسی؛
در نیمکت های آخر؛
انتظارم را می کشد؛
به آن جا میرسم؛
باید وانمود کنم که ؛
باز هم دیر رسیده ام


ramin
ساعت15:53---5 شهريور 1391
صبر کن سهراب ! قایقت جا دارد؟
آب را گل کردند چشم ها را بستند و چه با دل کردند …
وای سهراب کجایی آخر ؟ … زخم ها بر دل عاشق کردن ، خون به چشمان شقایق کردند…
ای سهراب کجایی که ببینی حالا دل خوش سیری چند ؟
صبــــــــ ـــــــــر کن سهــــــــ ـــــــراب …!
قایقت جا دارد؟ من را نیز با خود ببر ، اینجا عاشقی بین مردم مرده است . . .


ساحل دور
ساعت1:28---3 شهريور 1391
ترا من چشم در راهم شباهنگام
که می گیرند در شاخ تلاجن سایه ها رنگ سیاهی وزان دلخستگانت راست اندوهی فراهم گرم یاد اوری یا نه من از یادت نمی کاهم.


ramin
ساعت1:08---1 شهريور 1391
رابطه هایــــــــی که
تنهایی دلیل شکل گیریشون میشه
عاقبتشون دوباره تنــــــــــــــــهایی میشه…..!


sahar
ساعت16:02---30 مرداد 1391
تلخ ترین قسمت زندگی اونجاست
که آدم به خودش میگه :

چی فکر میکردیم و چی شد.....!‬



فاطمه
ساعت10:32---28 مرداد 1391
زیبا بود

شیدا
ساعت19:39---27 مرداد 1391
مرسیــــــــــــــــ از حضورت
یا تبادل لینک موافق بودی خبرم کن


سها
ساعت18:24---27 مرداد 1391
ممنون از حظورت

زینه
ساعت17:56---27 مرداد 1391
کاش "یادت نرود"روی ان نقطه ی پررنگ بزرگ

بین بی باوری آدمها یک

نفرمی خواهد"که تو خندان باشی" نکند

کنج هیاهو زمان

برود ازیادت.....

سلام وبت عالی بود


شیما
ساعت16:51---27 مرداد 1391
غضنفر میره امتحان رانندگی

افسر بهش میگه حرکت کن

غضنفر می زنه دنده عقب !

افسر می پرسه چرا دنده عقب میری ؟!

میگه می خوام خیز بگیرم !!!
...................................................
سولیسا
بدو بیا با سری چهارم ترول اپم
منتظر حضور بنفشت هستم
عااااااااااالی بود اپت


ساحل دور
ساعت15:52---27 مرداد 1391
بگو اگر چه , به جایی نمی رسد فریاد.

مهرنوش
ساعت15:16---27 مرداد 1391
سلام آقا رسول

ممنون از حضور گرمتون

وبتون خیلی زیباست

خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی



مهرنوش
ساعت15:15---27 مرداد 1391
سلام آقا رسول
ممنون از حضور گرمتون
وبتون خیلی زیباست
خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی
...


فرزانهـ
ساعت11:56---27 مرداد 1391
سلام

مرسي كه اومدي پيش من


مریم
ساعت11:56---27 مرداد 1391
سلام.
مر30 ک بم سرزدی.
وب قشنگی داری
اگه باتبادل لینک موافقی باسم وبم لینکم کن و بگو با چ اسمی لینکت کنم


ریحانه
ساعت10:52---27 مرداد 1391
مرسی که بهم سر زدی.. وبلاگت واقعا عالیه!

mahtab jadoo
ساعت1:27---27 مرداد 1391
linki rasoooooul jan

ساحل دور
ساعت1:19---27 مرداد 1391
من به سیبی خوشنودم
وبه بوییدن یک بونه ی بابونه
من به یک آینه یک بستگی پاک قناعت دارم
من نمی خندم اگر بادکنک می ترکد
و نمی خندم اگر فلسفه ای ماه را نصف می کند.
من صدای پربلدرچین را می شناسم
رنگ های شکم هوبره را , اثر پای بز کوهی را
خوب می دانم ریواس کجا می روید
سارکی می آید, کبک کی می خواند , بازکی می میرد
مرگ در ساقه ی خواهش
وتمشک لذت زیر دندان هم آغوشی
زندگی رسم خوشایندی ست
سهراب


الهه ناز
ساعت0:49---27 مرداد 1391
سلام
بازم بیا پیشم
گفتی اومدم


سپیده
ساعت22:45---26 مرداد 1391
سلاااااااااااااااااام از وبلاگت خوشم اومد بگو با چه نامی لینکت کنم شمام منو با نام عاشقانه لینک کن منتظرماز اینکه به وبم اومدی ونظر زیباتو ثبت کردی بسیار ممنونم بازم منظرم مطالب زیبایی تو وبم میذارم دوست دارم در رابطعه با پست با جنبه ترین دختر حتما نظر بدی

فهیمه
ساعت21:33---26 مرداد 1391


فهیمه
ساعت21:32---26 مرداد 1391


فهیمه
ساعت21:32---26 مرداد 1391


mahtab jadoo
ساعت21:03---26 مرداد 1391
linkidamet
linkidi khafaram kon


فرزانه
ساعت19:13---26 مرداد 1391
تورا من چشم در راهم شباهنگام..

سلام دوست عزیز. وبلاگ بسیار خوبی دارین. مطالب و اشعار زیبایی رو خوندم. درود بر شما. از حضورتون ممنونم. باز هم تشریف بیارین. مانا باشید.


عسل
ساعت18:40---26 مرداد 1391
با افتخااااااااااااااااااااااار لینک شدی

عسل
ساعت18:09---26 مرداد 1391
سلام دوست عزیز ممنون که اومدین وبلاگ زیبایی دارین مطالبتون خیلی قشنگه.اهنگ وبتون محشره موفق باشید.باتبادل لینک موافقی؟

nina
ساعت17:12---26 مرداد 1391
سلام داداش گلم
مرسی که تنهامون نذاشتی بابت غیبت طولانیم معذرت میخوام ولی جبران میکنم
باور کن منم دلم براتو و همه بچه ها تنگ شده مرسی فراموشمون نکردی


neda
ساعت0:34---26 مرداد 1391
خدایا کسی را که قسمت دیگریست سر راهمان قرار نـــــده....

تا شب های دلتنگی اش برای مــــــــــا باشد و روزهای خوشش برای دیگــــــــری...


neda
ساعت0:34---26 مرداد 1391
خدایا کسی را که قسمت دیگریست سر راهمان قرار نـــــده....
تا شب های دلتنگی اش برای مــــــــــا باشد و روزهای خوشش برای دیگــــــــری...


neda
ساعت0:31---26 مرداد 1391
سلام داداشی واقعا وبت زیبا هست من عاشق وبت هستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |